کُما


من وفا را، گریه‎ها را، خنده‎ها را، دوست دارم

 من تبِ کوچِ پرنده در هوا را دوست دارم

.

 لحظه‎های شادمانه، گریه‎های کودکانه

 لیلی و مجنون و شیرین، قصه‎ها را دوست دارم

.

 هوای نابِ بهاری، شهر باران، یادگاری

 آسمانش، ابرهایش، این هوا را دوست دارم

.

 باز باران باترانه، چکه‎های سقفِ خانه

 زوزه‎ی بادِ شبانه، این صدا را دوست دارم

.

 من غذاهای محلی، چرب و چیلی، پختِ بی‎بی

 دورِ سفره، ابتدا را، انتها را دوست دارم

.

 من صداهای شبانه، هیولای کودکانه

 سایه‎های پشتِ شیشه، اژدها را دوست دارم

.

 شعرهای کودکی را، خوردنِ قایمکی را

 دوست دارم، از همه دنیا رها را دوست دارم

.

 ردّپای عاشقی را من نشانِ تو ببینم

 مهر پیشانی جدا، این ردّپا را دوست دارم

.

 گر کسی چشمِ تورا دید، شد گدای بی‎نوایی

 نازِ شستش، هم شما را هم گدا را دوست دارم

.

 این همه را دوست دارم، چون همه از تو ببینم

 تار و پودم یادِ تو، من این نما را دوست دارم

.

 من هوای آسمان را با تو خواهم داشت، وگر نه

 گورِ باباهای آنها، من شما را دوست دارم

.

 بی ترانه، با زبانِ بی زبانی، کودکانه

 من خدا را، من خدا را، من خدا را دوست دارم

.

 در هوای دلبری‎ات، نه بمانم نه بمیرم

 زندگی بادا باد، من این کُما را دوست دارم

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    نازنین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/6/9/7 و 14:14 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

    mace می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/6/7/5 و 13:13 دقیقه ارسال شده.

    [Comment_Content]

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: